EBOOK : KENALI CUSTOMER AVATAR UNTUK MENINGKATKAN SALES


"Nanti bagitau saya bila ebook dah siap."
"Cikpuan ada buat ebook tak?"
"Oh, baik puan. Saya ingat puan ada buat ebook. Kalau ada ebook yang berkaitan untuk bisnes online memang saya nak beli."
_________________________________________
Inilah antara mesej klien berikan pada saya, mereka ini yang pernah menggunakan servis Dila Copywriting & Storytelling.
.
Pernah saya terfikir kenapa ya klien saya majoriti bertanya pada saya adakah saya ada buat ebook? Dalam pemikiran tak matang saya berkata, orang melayu kebanyakan mana suka membaca.
.
Rupanya saya silap!
Orang yang bertanya pada saya tentang ebook saya adalah orang yang hebat. Bila saya teliti balik personality mereka dan saya tengok posting mereka, MashaAllah mereka ni bukan calang calang orang. Mereka ada bisnes sendiri, dan masih mahu menuntut ilmu online marketing lagi!
Subhanallah!
.
.
Di sinilah mulanya BIG WHY saya untuk menulis juga ebook pertama. Hanya kerana klien klien yang saya hargai inilah antara asbab utama saya menulis ebook. Kerana mereka bertanya dan meminta.
.
Harini saya nak LAUNCHING ebook pertama saya ini, dengan harga offer diskaun khas untuk mereka yang betul betul nak belajar, menuntut ilmu online marketing.
.
Dan, sebenarnya sudah ada yang booking ebook pertama saya ini melalui WhatsApp. Mereka itulah klien yang pernah guna servis copywriting saya. 😊
.
Alhamdulillah thumma alhamdulillah.
Saya doakan moga semua peniaga online yang membaca posting saya ini berjaya dalam bisnes masing-masing dan terus istiqamah dalam berikan nilai dan manfaat kepada pelanggan.
Bagi yang taknak lepaskan offer ini klik saja link kat bawah ni untuk dapatkan ebook saya.


Saya dimaklumkan oleh owner ebookstore ni kebarangkalian harga ebook mungkin boleh naik. Saya harap klien saya terutamanya sempat grab harga offer ini ya.
Moga bermanfaat! 😘

***BTW, dah ada rupanya yang grab ebook saya senyap-senyap. Tiba-tiba dia mesej dah beli. Eh, saya baru launch malam ni, tapi dia dah grab siap kat website tu, MashaAllah. Nak tengok feedback dia boleh tengok kat komen ya. Dia salah seorang klien yang pernah guna servis Dila Copywriting. 😘

#DalilaHanimRashid
Head-Writer & Founder
Dila Copywriting & Storytelling

Post a Comment

0 Comments