Being a single mother is not easy

Being a single mother is not easy.

.

Statistik ibu tunggal makin hari makin meningkat. Tapi, berapa ramai yang tau fakta ni.
Dan kebanyakan ibu tunggal zaman moden ni saya perasan ramai yang usaha untuk tambah pendapatan dengan buat online bisnes.

Ya, begitulah semangat yang harus ada pada semua termasuk suri rumahtangga. Tapi berapa ramai ibu tunggal, atau ibu yang tak tunggal betul betul berjaya dalam bisnes?

Nak berjaya dalam bisnes online di facebook memang memerlukan kemahiran menulis. Berapa ramai yang buat kelas copywriting untuk majukan bisnes tapi berapa ramai yang betul2 berjaya?

Saya sendiri dah terlalu banyak masuk kelas copywriting. Kelas Storytelling untuk menulis dengan baik di Facebook. Tapi kesalahan saya ialah tidak terus praktik apa yang saya belajar.

Sekarang saya dah belajar dari kesilapan. Selepas saya refresh semula ilmu copywriting yang saya belajar dari sifu jutawan hebat ni memang saya rasa semangat membuak buak. Terus saya buat. Terus saya tulis dari hati!

Apa jadi lepas saya tulis dari hati?

Result dia ramai yang follow saya. Nak tau lagi dan lagi apa saya belajar. Dan dah ada beberapa orang yang mesej beritahu sale dia masuk selepas ikut apa yang saya suruh. Sebab apa?

Sebab benda yang saya suruh tu adalah benda yang sama sifu jutawan ajar pada saya.

InshaAllah saya doakan semoga orang yang baca post saya ini berjaya dalam bisnes yang anda buat sekarang ini! Yakin anda boleh!

#Motivasi
#MasterJiDila
#DiariMotivasiByMasterJiDila

Join telegram motivasi di sini,

@diarimotivasibymasterjidila

Post a Comment

0 Comments