masihkah kau ingat??!

I just feel like sharing this with someone.*smile*.Tender memories that I cherish.Till this very moment.But you don’t have to read it if you don’t want to,of course....



*****Al-Fatihah for my late grandfather....(ayah mak)

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Ya Allah,

Hidupkanlah kami dengan imaan

Dan matikanlah kami dengan imaan

Gerakkanlah kami di padang mahsyar dengan imaan

Masukkanlah kami ke syurga-Mu dengan imaan

Ya Allah,

Tetapkanlah kami beserta imaan

Dan keluarkanlah kami dari dunia bersama imaan

Tundukkan penggoda kepada kami[dari golongan jin] kepadaimaan

Ya Allah,

Hindarkan kami dari bala dunia dan azab akhirat

Semoga Kau mengampuni dosa kami dan dosa mereka

Dengan rahmatMu ya Allah Tuhan kami yang Maha Pengasih.

Ameen.....

tahun 2003 arwah atuk meninggal...time tu aku form 1...sedih giler sebab x sempat nak pergi hospital time tu...tp,tu la...Allah lebih syg kn dia....aku redha....skg tinggal satu2nya opah aku kat perak....entah opah aku bahagia ke x...dah lama x ziarah beliau....aku harap opah sempat tgk aku mndirikan rumah tngga....huhu....;P
ameen....insha-Allah.........*hug*

Post a Comment

0 Comments